w3Lc0m3


Blogger Graphics

Friday, September 11, 2009

k3nanganKu MmbeRI 1000 sNYumAn


td lpas sahur,smntara tnggu azan sbuh...
trdetik aku nk bka gmbar2 msa cuti sem..
antaranya gmbar2 g jd tnaga pngajar LK kt chalet...
ngn trip 2 penang..
trgelak aku bla tgk gmbar2 2...
so kt bwah ni ada la bbrapa gmbar yg aku leh tnjukkn pd korg sume..
ada gmbar yg xda permit utk upload kt cni..
so xleh kngsi ngn korg sume 100%...hehe..





gd luck ye for student form5 LK Kay Jay...
kmi snior ni hnya mmpu tlg stakat mna yg kmi leh tlg ja..
so struggle for SPM2009...


Ni plk gmbar msa aku g trip ke penang..
memg nk tnggelam la penang msa 2 ngn khdiran kmi..
xlarat nk glak..haha




papepn..aku dh xsbar nk blik raya..
nk jmpa korg sume cz aktvti raya kta,jln spt thun sblm ni..
iaitu trip raya..mnziarahi umh kwn2 ngn umh ckgu2 kta..
tnggu ya!!!!hehe

No comments: