w3Lc0m3


Blogger Graphics

Monday, October 26, 2009

IstiADat KNvok3sy3n...



atas prmntaan mmber ku si keown,aku pn mngarang la..
actlly this week dh start exam..
but then spent time mngadap blog jp..
al-mklumla...xleh cncern stdy 4 long time priod..hehe

masa knvo aritu,prmlaan istiadat 2 ada prtnjukkn vdeo..
memg touchng kot bla tgk..
yela...slama 3thun kna 'ganyang' skrg dh brjya..
plg touchng bla tgk vdeo yg prents nangis ats kjyaan anaknya..
aku pn trfkir,adakh prents aku pn cm2 gk??
mnagis sbb gmbra anknya dh brjaya...
dri ctu lh aku mla rsa smngat sgt nk push lg stdy..
trget aku utk dgree ni tmat ngn frst class dgree..
klu ANC rsanya cm xmmpu je cz sem ni aku rsa pointr aku drop..

msa dh abis istiadat 2,aku tgk rmai yg kuar dsmbut dgn hdiah dri kluarga..
tp aku xnmpak kt mne prents aku..
dlm at aku,aku xnk hdiah papepn..
cz skrol dploma ni adalh hdiah aku utk prents..
las skli aku jmpa gk prents aku..
tgk2 aku dpt gk hdiah n bnga..
sjambak bnga mak sdara aku bg..
hdiah plk prents aku bg...
rsa trharu sgt..huhu..












ps2 aku xnk nyush prents aku tnggu lma2..
cz aku nk brgmbar ngn mmber n nk antar jubah plk..
so prents aku pn bli..
bla diorg blik,sesi brgmbar ngn mmber2 plk..
mmber dri 3jejaka frst batch CS kedah..
kmi 3org je yg tngkap byk gle gmbar...hehe..
4 all graduate stdent,cngrats..
n yg mne blum grad,stdyhard...
jgn hmpa kn prents anda..
sbb kta mnuntut ilmu bukn utk kje..
tp sbg kwjipan yg dtntut dlm islam..
prbtulkn niat kta bla nk mnntut ilmu..
kje ni smuanya d tgn ALLAH...INGAT!!!

kt bwah ni ada ckit2 gmbar yg smpat kmi tngkap..hehe..











No comments: