w3Lc0m3


Blogger Graphics

Tuesday, June 1, 2010

boycott ISRAEL!!!!!!!


sedar lh kita ngn apa yg brlaku skrg ni..
so bkalh mata wahai saudara2 ku...
ssungguhnya ada sstngh ustaz mnyatakn slah stu cara nk tau level iman kita ttg mmpu x tempuhi tnpa brangan israel..ini adalh dugaan yg kcil baru..blum wjudnya lg dajal yg bleh mnunjuk kt kta syurga...so sama2 lh kta asahkn keimanan kta ngn boycott brngan ISRAEL laknatullah...

cm ustaz plk aku..hehe...papepn aku pn akn cba boycott brngan israel wlaupn KFC n mcD sdap..hehe...insyaallah....

dlm picture kt bwah ni hanyalh sbhgian dari barngan rejim zionis..klu dpt hindarkn yg ni pn dh kira bgus..klu nk lbey bgus,hindar brngan yg len sama cm tesco,nike n byk lg la...byk sbnrnye brngan supporting rejim zionis..so chaiyok2 n gambate to all..hehe


ha...ni yg siri ke2 pnye...dlm siri ke-2 ni memg bykla dugaan...bg aku la..cz dlm siri ke-2 ni byk bnda yg aku ska...tp nk wt cner...aku akn cba gk utk mmboikot bnda2 ni..insyaallah...

aku tau yg rmai org pn susah gk nk elak ngn bnda2 ni...hehe...xpe...mulakn boikot yg ats dlu utk mngasah keimanan kta..nnt kta akn rsa utk mmboikot yg siri ke-2 ni plk...chaiyok2!!!




No comments: